Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 | ||
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Aktualności
Zapraszamy do udziału w spotkaniach informacyjnych realizowanych on-line
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 06, lipiec 2020 21:18
- Odsłony: 2052
W czasie zagrożenia epidemicznego LGD „Kraina wokół Lublina" stara się wykorzystać dostępne narzędzia, aby zapewnić bezpieczeństwo zarówno Wnioskodawcom, Beneficjentom, jak i pracownikom biura, przy jednoczesnym umożliwieniu pełnej dostępności do informacji i pomocy w procedurze ubiegania się o przyznanie pomocy w ramach PROW 2014-2020. Z tego względu spotkania informacyjne dotyczące planowanych naborów wniosków realizowane będą on-line na platformie Zoom.
Planowane terminy spotkań:
1. Spotkania informacyjne realizowane w formie on-line w ramach I/2020 naboru wniosków zakres tematyczny: Podejmowanie działalności gospodarczej , w tym podnoszenie kompetencji, w tym z uwzględnieniem ochrony środowiska, przeciwdziałania zmianom klimatu oraz innowacyjności.
Spotkania skierowane są do osób, które chcą podjąć działalność gospodarczą, w tym osób bezrobotnych, osób poniżej 35 r. życia, osób powyżej 50 r. osób niepełnosprawnych
Terminy realizacji:
I termin – 9.07.,godz. 13.00 – 16.00
II termin - 10.07.,godz. 10:00 -13.00
III termin - 14.07.,godz. 13.00 – 16.00
2. Spotkania informacyjne realizowane w formie on-line w ramach:
II/2020 naboru wniosków zakres tematyczny: Budowa i modernizacja miejsc spotkań i integracji mieszkańców z uwzględnieniem elementów ochrony środowiska, przeciwdziałania zmianom klimatu oraz innowacyjności, w tym dostosowanie infrastruktury do potrzeb osób niepełnosprawnych
oraz III/2020 naboru wniosków- zakres tematyczny: Budowa, rozbudowa, przebudowa obiektów i infrastruktury w obszarze rekreacji i wypoczynku, z uwzględnieniem ochrony środowiska, przeciwdziałania zmianom klimatu oraz innowacyjności
Spotkania skierowane są do przedstawicieli JST, organizacji pozarządowych, kościołów i związków wyznaniowych, jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej)
Terminy realizacji:
I Termin 13.07 godz. 10.00 – 13.00
III Termin 15.07 godz. 13:00 – 16:00
III Termin 16.07 godz. 13.00 – 16.00
Aby zapisać się na spotkanie należy wysłać wiadomość e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
z informacją o wybranym terminie spotkania.